e-mail la birou
Despre Tine

Traim in secolul comunicarii si avem la dispozitie multe metode de a transmite informatiile, insa ne confruntam in continuare cu situatii sau probleme pe care nu stim sa le gestionam. Trebuie sa tinem cont de cateva lucruri cand vorbim de comunicare la birou.

Greseli pe care le faci in comunicarea cu colegii. Acestea iti pateaza imaginea si te fac sa pari neprofesionista

Traim in secolul comunicarii si avem la dispozitie multe metode de a transmite informatiile, insa ne confruntam in continuare cu situatii sau probleme pe care nu stim sa le gestionam. Trebuie sa tinem cont de cateva lucruri cand vorbim de comunicare la birou.

Cum raspundem intr-un mod diplomatic la orice e-mail, conferinta telefonica sau chiar mesaje primite pe telefonul personal? Iata care sunt greselile pe care poate si tu le faci, conform Business Insider:

  • Nu ceri permisiunea

Inainte de a continua conversatia de pe mail prin sms-uri, ar trebui sa ceri permisiunea colegului tau. Primul mesaj ar trebui sa reaminteasca faptul ca i-ai cerut parerea.

  • Te astepti la un raspuns rapid
Urmărește documentarul Sălbăticia Orientului Mijlociu și află totul despre fascinantul ținut. Pe Digi Animal World și Digi Online, azi de la ora 18:10.

Nu insista cu apelurile, mesajele text sau nu da mai multe email-uri. Daca ai nevoie de un raspuns imediat, incearca sa apelezi persoana respectiva sau sa-i trimiti un e-mail care sa contina cuvantul "urgent" in bara de subiect. 

  • Folosesti prea multe emoji

In timp ce emoticoanele sunt haioase, a folosi prea multe in cadrul unei conversatii de lucru te poate face sa pari neprofesionista. Pentru a reduce riscul de a fi pusa intr-o lumina proasta, rezuma-te la folosirea unui numar redus de emoji.

  • Faci greseli gramaticale

Mesajele care contin o multime de greseli pun sub semnul intrebarii abilitatea ta de a comunica. Verifica de doua ori mesajele inainte de a le trimite. Daca iti scapa vreo greseala, revino cu un mesaj in care te corectezi.

  • Trimiti mesaje la ore nepotrivite

Fiindca conversatiile prin sms-uri sunt considerate mai intime decat cele de pe e-mail, incearca sa trimiti mesaje in timpul programului de munca. Daca trebuie neaparat sa trimiti un sms in afara orelor de lucru, clarifica inca de la inceput de ce nu puteai astepta pana a doua zi.

Sursa foto: Shutterstock

Intrebarea zilei

Considerați că banii sunt motiv de ceartă în relația de cuplu?

Partenerii Nostri