Jennifer Lopez/ Profimedia
Divertisment

Jennifer Lopez/ Profimedia

A divorțat de patru ori, dar încă crede în căsătorie. Jennifer Lopez și-a transformat relațiile eșuate într-o afacere de milioane

Jennifer Lopez dovedește încă o dată că știe să transforme orice capitol al vieții sale într-o oportunitate uriașă. Deși a trecut prin patru divorțuri și a purtat șase inele de logodnă, artista de 56 de ani continuă să creadă în iubire și să facă bani serioși din povestea ei sentimentală. Cel mai recent exemplu este parteneriatul de 10 milioane de dolari cu un brand turcesc de bijuterii, unde promovează chiar inele de logodnă.

Potrivit Page Six, suma este considerată chiar mică pentru nivelul starului. „Obișnuia să fie plătită cu 20, 30 sau chiar 50 de milioane pentru o sponsorizare. De aceea am fost șocată. Este puțin pentru J. Lo”, a declarat o sursă apropiată campaniei.

Citește și: Se învârte numai printre vedete, dar nu are prieteni celebri. Jennifer Lopez: "Mă văd ca fiind o persoană distantă, dar nu sunt așa"

În noile materiale publicitare, Lopez apare într-o rochie albă, ca de mireasă, purtând coliere, cercei și un impresionant inel de logodnă cu diamante, exact piesa pe care brandul vrea să o pună în prim-plan. Campania de o prezintă drept ambasador global, cu o imagine impecabilă.

Dacă există o celebritate care poate vorbi despre inele de logodnă, aceea este Jennifer Lopez. De-a lungul anilor, artista a purtat bijuterii fabuloase, fiecare cu propria poveste. Primul inel a fost cel cu un diamant verde uriaș, de 8,5 carate primit de la Ben Affleck, evaluat la peste 5 milioane de dolari. A urmat celebrul diamant roz Harry Winston din 2002, unul dintre cele mai mediatizate inele ale anilor 2000, apoi impresionantul smarald de 15 carate oferit de Alex Rodriguez. Aceste piese, alături de celelalte inele primite în viața ei amoroasă, au transformat-o într-un adevărat simbol al romantismului de lux.

Citește și: Gemenii lui Jennifer Lopez, ieșire rară pe covorul roșu. Au 17 ani, se pregătesc de facultate și sunt copia fidelă a tatălui lor

Deși mulți s-au întrebat dacă Lopez ar avea nevoie de bani, sursele au explicat contrariul: „Nu e disperată după bani. Vrea ca oamenii să vorbească despre ea. Face orice pentru a rămâne relevantă.”

În aceeași săptămână cu lansarea campaniei de bijuterii, artista a cântat pentru prima dată în India, la nunta unui miliardar, unde ar fi încasat încă doua milioane de dolari.

De la Ojani Noa la Cris Judd, de la Marc Anthony la Ben Affleck, Lopez a învățat să își accepte trecutul și să îl folosească inteligent, atât ca inspirație artistică, cât și ca resursă financiară.

Intrebarea zilei

Când intri oficial în atmosfera de Crăciun?

Partenerii Nostri