Meghan Markle printul Harry
Divertisment

Inelul de logodna primit de Markle nu este singurul care influenteaza tendintele. Acelasi efect au avut si cele ale lui Kate Middleton si ale Printesei Eugenie.

Arma secreta a lui Meghan Markle pentru a-si imbunatati imaginea si recuceri publicul. Personalul Palatului "e socat"

Meghan Markle a angajat o firma americana de PR pentru a-si imbunatati imaginea dupa controversele in care a fost implicata de la nasterea micutului Archie si pana in prezent.

Ducesa de Sussex i-a contactat pe cei de la Sunshine Sachs, o firma de PR controversata, pentru a-si imbunatati imaginea si a recuceri publicul. Desi e un gest curajos, ea a ales firma din New York in detrimentul consilierilor Palatului Buckingham.

Sunshine Sachs se numara printre cele mai proeminente firme de gestionare a crizelor din SUA si a fost acuzata ca a folosit inclusiv tactici "neortodoxe" pentru a imbunatati imaginea clientilor sai.

Firma va avea, probabil, sarcina de a reabilita personalitatea publica a Ducesei, ca urmare a mai multor controverse din acest an. Jurnalistii mondeni cred ca Meghan este preocupata mai ales de felul in care este redata relatia sa negativa cu William si Kate.

Mai mult decat atat, ea si Printul Harry au fost intens criticati ca au folosit patru avioane private in decursul a 11 zile, in ciuda faptului ca se pretind ecologisti pe retelele de socializare.

Sunshine Sachs va gestiona atat imaginea celor doi duci, cat si a noii lor fundatii de caritate, pe care o vor deschide dupa ce au rupt colaborarea cu fundatia deschisa alaturi de William si Kate in urma cu numai cateva luni.

Shawn Sachs si Keleigh Thomas Morgan, care au reprezentat-o ​​pe Meghan Markle in perioada in care juca in "Suits", au indumat-o pe aceasta inclusiv in editarea revistei britanice Vogue, de care s-a ocupat in urma cu putin timp.

Printre clientii companiei de relatii publice se numara Natalie Portman, Ben Affleck, Bon Jovi, Aerosmith, Leonardo DiCaprio, Jennifer Lopez si Snoop Dogg.

Printre cei mai de notabili a fost Justin Timberlake, care a angajat firma in urma scandalului de la Superbowl 2014, cand a lasat-o cu sanii la vedere pe scena pe ​​Janet Jackson.

Cat despre reactia Monarhiei Britanice despre decizia lui Meghan de a aduce o firma americana in Londra, se spune ca personalul Palatului este socat de angajarea Sunshine Sachs avand in vedere ca Ducii de Sussex au la dispozitie deja servciile actualei sefe de PR, Sara Latham.

Printre fostii clienti ai lui Latham se numara Hillary Clinton, cu care a lucrat in timpul candidaturii sale la Presedintie din 2016. De asemenea, l-a asistat ​​pe Bill Clinton in timpul mandatului sau la Casa Alba.

Foto: Guliver/Getty

Intrebarea zilei

Considerați că banii sunt motiv de ceartă în relația de cuplu?