shutterstock_153129221
Sanatate

Dieta Oshawa. Regimul de purificare a yoghinilor promite minus 7 kg in 10 zile

Dieta Oshawa este bazata pe cereale precum orezul, meiul si hrisca. Desi suna complicat, principiul pe care functioneaza consta in curatarea organismului de toxine prin consumul unor alimente sanatoase.

Fiind o dieta slab calorica, permite scaderea in greutate si reducerea nivelului de colesterol din sange. Dieta Oshawa creste insa riscul de anemie sau malnutritie, asadar nu este recomandat sa fie tinuta pe termene lungi. Mai mult decat atat, cel mai indicat este sa ceri parerea medicului inainte sa incerci sa o tii.

Ce ai voie sa mananci si ce nu

Spre deosebire de alte cure, dieta Oshawa presupune o anumita filosofie de viata si un set de reguli specifice care trebuie urmate cu strictete. Sunt interzise zaharul, ceaiul, alcoolul, cafeaua, laptele, smantana, iaurtul, carnea rosie, de pasare, de peste, crustaceele, ouale, cascavalul si sarea.

Alimentele permise de dieta Oshawa sunt:

  • Cerealele integrale: orez, mei, grau, hrisca, secara, porumb proaspat, ovaz
  • Legumele: varza, linte, ridichi, praz, ceapa, napi, patrunjel, dovleci, brusture, broccoli, varza chineasca
  • Boabele si semintele: Poti consuma o data pe zi boabe de naut ori boabe negre de soia. Mai rar poti include si boabe de soia verde sau boabe de fasole colorata. In materie de seminte, pot fi consumate cele de susan, de floarea soarelui si dovleac
  • Desigur, dieta include fructe. Crude si uscate, de doua ori pe saptamana, pot fi mancate capsune, afine, castane, mere, nuci, struguri, piersici si pepeni
  • In materie de bauturi, dieta permite doar consmului de apa

Sugestie de meniu pentru o zi

  • Micul dejun: morcovi baby sau felii de castraveti, cereale integrale cu lapte de soia
  • Pranz: supa Miso, salata, paine crocanta din cereale integrale
  • Cina: supa Miso, orez brun cu dovlecel, pepene galben

Intrebarea zilei

Sunteți impulsivi când vine vorba de cumpărături sau luați doar strictul necesar?

Partenerii Nostri