traista bottega veneta
Moda

Ultima moda in materie de accesorii: "traista" de 9200 de dolari pe care si-o doresc milionarele

Cea mai cautata geanta a momentului arata ca o traista si a fost unul dintre primele articole lansate de designerul Daniel Lee cand a preluat functia de director creativ al casei de lux italiene Bottega Veneta in iulie 2018.

De atunci, Lee a transformat "The Pouch/ Traista" intr-un accesoriu must-have, disponibil la preturi intre 580 si 9200 de dolari. Business of Fashion a raportat ca, in comparatie cu anul anterior lansarii ei, vanzarile marcii au crescut cu 2,2%.

"Nu are logo, nici curea, nu e neaparat functionala, dar e fidela brandului. La inceputurile casei de moda Bottega, gentile create erau moi si fine si astfel se diferentiau de restul celorlalte disponibile pe piata, care erau rigide si tari", a spus Daniel Lee.

Frumoasa Italia… Țara care joacă rol de muză se lasă descoperită în Comorile ascunse ale Italiei, de la 21:00 pe Digi Life, în Digi Online.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Cand designerul a fost angajat in vara lui 2018, lucrul pentru dezvoltarea unei noi colectii incepuse. El a decis insa sa o ia de la capat, a verificat arhivele si a relansat anumite piese-cheie, emblematice brandului Bottega Veneta.

Printre ele s-a numarat si "geanta Lauren" - purtata de Lauren Hutton in filmul "American Gigolo". El a preluat ideea, a strans accesoriul cu un snur in capat si a obtinut "Traista/The Pouch". Restul e istorie.

"Are un aspect moale, senzual si da foarte bine in poze. Arata dimensiune si adancime datorita pliurilor si cutelor. Evident, obiectele care dau bine in fotografii devin un instrument important de marketing."

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Popularitatea produsului a crescut organic in ultimii doi ani. Rihanna a postat un videoclip in care poarta o "traista" si a strans peste 15,4 milioane de vizualizari. Modelul Rosie Huntington-Whiteley si-a pozat si postat geanta ​​de 39 de ori in trei luni.

Kering, compania-mama a brandului Bottega Veneta, a declarat ca "Traista/ The Poch" a fost cel mai bine vandut articol din istoria casei de moda, in timp ce motorul de cautare Lyst a spus ca aceasta este cautata de aproape 240 de ori pe zi.

In al doilea trimestru al anului 2019, accesoriul a fost al cincilea "cel mai tare" produs pentru femei, potrivit New York Times. Acest lucru a contribuit la cresterea veniturilor Bottega Veneta de la aproape 1,1 miliarde EUR pe an la 1,167 miliarde EUR.

Foto: Getty

Intrebarea zilei

Considerați că banii sunt motiv de ceartă în relația de cuplu?

Partenerii Nostri