Martha Stewart
Divertisment

Martha Stewart, la un eveniment monden

Martha Stewart, fara secrete. Cum decurge o zi din viata sa, ce obiceiuri are si cum reuseste sa isi conduca afacerea

Martha Stewart este femeie de afaceri, autor a peste 100 de carti. Inainte de a-si verifica e-mailurile in fiecare zi, ea deja si-a hranit animalele de companie si a condus pana la biroul sau din Manhattan. Iata cum decurge o zi din viata sa, potrivit declaratiilor date publicatiei The Cut:

La trezire

Nu am perdele, asa ca ma trezeste de obicei rasaritul soarelui, care are loc in jurul orei 5:00. In general, citesc New York Times. Am iPad-ul chiar langa patul meu si fac un puzzle - daca nu l-am facut inainte de a ma culca, pentru ca cel nou este postat la miezul noptii. E un obicei pe care il am. Apoi ma ridic si ma duc la dus. Ma intorc si continuu sa citesc ziarul si poate deschid usile pentru a lasa pisicile afara.

Undeva în Africa de Sud, Rita Miljo este Doamna cu Babuinii. Aceasta a salvat peste 500 de exemplare. Pe DIGI Animal World și DIGI Online, azi de la 21:00.

Despre animalele sale

Am in prezent trei pisici si cinci caini. Da, cinci caini. Si am 30 de canari in sala de mese, asa ca ii descopar si le aprind lumina.

Alegerea tinutei

Sunt cunoscuta ca "doamna punga" pentru ca am multe pungi pe care le iau cu mine dimineata. Ieri am fost la Today Show si a trebuit sa parasesc casa la 5:45. Am avut haine pentru show, apoi a trebuit sa ma schimb pentru a merge la birou, dupa care sa ma schimb din nou pentru seara. Asa ca tarasc in permanenta saci de imbracaminte cu mine - este o adevarata corvoada.

Ce pasiuni are Martha Stewart

Sportul

La 6 dimineata fac dus si apoi merg la sala de gimnastica fie la 6:30 dimineata, fie la 7, in functie de momentul in care antrenorul ajunge acolo. Sala de gimnastica nu este in cladire, asa ca trebuie sa ies din casa - acesta a fost planul. M-am gandit ca e o idee grozava, desi nu sunt prea multumita de ea cand ploua sau ninge. De obicei iau cu mine doi buldogi francezi la sala, unde lucrez timp de o ora.

Gradinaritul

Apoi imi intalnesc gradinarul. Ma duc sa analizez ce trebuie facut in cea zi in gradina si apoi ma intorc in casa, savurez un suc proaspat si un shot de cappuccino cu lapte, urc in masina si conduc spre New York.

La micul dejun

Imi place la micul dejun sa am un ou fiert timp de 4 minute, de la gainile mele, sau un castron de germeni de grau. Imi plac cerealele pentru ca o intreaga ceasca vine la pachet cu doar 10 calorii.

Naveta la locul de munca

Apoi urc in masina, citesc New York Times, Wall Street Journal si New York Post, toate in format tiparit. De asemenea, am iPad-ul la mine si imi place sa ma uit la poze, sa joc sudoku, sa vorbesc la telefon. Asta e tot ce fac cat timp dureaza drumul spre oras. Din cauza traficului care s-a inrautatit, daca trebuie sa am o intalnire la 9:00, trebuie sa plec pana la ora 7 dimineata de acasa. Astazi, pentru o intalnire de 9:30, am plecat la 8 si cu greu am ajuns acolo. Nu ma deranjeaza calatoria daca imi iau ceva de citit, fac apeluri telefonice, dar cand dureaza o ora si jumatate, chiar nu mai suport.

La birou

Ma opresc la Cafeneaua Martha, in holul cladirii mele. Daca nu am baut cafea in dimineata respectiva, imi iau espresso-ul de acolo. Ma uit la toate produsele de patiserie si incerc sa ma abtin sa nu le mananc. Apoi ma duc sa lucrez, la etajul al noualea, unde incepe ziua. In general, am intalnire dupa intalnire cat dureaza ziua.

Cum isi petrece seara Martha Stewart

La pranz

Am luat cina cu CEO-ul meu la pranz si am avut cele mai gustoase feluri de mancare. Am adus anghinare proaspata din gradina mea. Am gatit-o la aburi, am adaugat branza de casa; langa, o salata de porumb proapat, ardei rosii si galbeni, castraveti. A fost foarte bun. Ieri am gatit la abur broccoli din gradina mea. Aduc multe alimente de acasa pentru personal. Aduc oua in fiecare saptamana, sute de oua de la gainile mele, asa ca oamenii mananca mereu chestii proaspete din ferma.

La sfarsitul zilei de lucru

La final de program ma intalnesc cu prietenii, cu oameni de afaceri sau vizitez un nou restaurant. Ma duc la Sushi Yasuda sau Kurumazushi o data pe saptamana. Am mers la Le Bernardin seara trecuta si am aervit cea mai delicioasa cina. Imi plac majoritatea restaurantelor lui Daniel si restaurantele lui Jean-Georges.

Sfatul ei pentru tinerii la inceput de drum

Cautati oportunitati in jurul vostru si incercati diferiet proiecte, indiferent daca tin sau nu de vocatia voastra. Daca ati iubit intotdeauna arta, canalizati-va pasiunea si cunostintele pentru a fi un ghid intr-un muzeu. Nu renuntati. Aparati-va ideile, dar fiti flexibili. Succesul rareori vine exact in forma pe care v-o imaginati.

Intrebarea zilei

Considerați că banii sunt motiv de ceartă în relația de cuplu?