cum sa slabesti
Sanatate

Slăbește rapid în trei pași simpli. Regulile pe care trebuie să le respecți ca să scazi în greutate

Multe planuri alimentare aduc senzația de foame constantă sau de stare de spirit la pământ. Acestea sunt principalele motive pentru care s-ar putea să vă fie greu să vă țineți la un plan de alimentație mai sănătos.Iată un plan în trei pași care vă poate aduce rezultatul dorit pe cântar.

VEZI SI: Top 15 cele mai populare diete de slăbit în 2020. Care funcționează, potrivit experților

  1. Reduceți carbohidrații rafinați

O modalitate de a pierde rapid în greutate este să reduceți zaharurile și amidonul sau carbohidrații. Acest lucru se poate întâmpla cu un plan de consum redus în carbohidrați sau prin reducerea carbohidraților rafinați și înlocuirea acestora cu cereale integrale.

Cu un plan de consum redus de carbohidrați, veți arde grăsimile stocate pentru energie în loc de carbohidrați. Cercetările sugerează că o dietă cu conținut scăzut în carbohidrați poate reduce pofta de mâncare, ceea ce poate duce la consumul mai puțin de calorii.

A se reține că efectele pe termen lung ale unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați nu sunt încă cunoscute. O dietă cu calorii reduse ar putea fi mai durabilă.

VEZI SI: Ce mănânci pentru o dietă echilibrată. Cele mai sănătoase tipuri de pește

  1. Mâncați proteine, legume și grăsimi

Toate mesele ar trebui să includă o sursă de proteine, o sursă de grăsime, legume și o porție mică de carbohidrați complecși, cum ar fi cerealele integrale.

Consumul unei cantități recomandate de proteine ​​este esențial pentru a vă ajuta să vă păstrați sănătatea și masa musculară în timp ce pierdeți în greutate. Dovezile sugerează că un consum de proteine ​​adecvate poate îmbunătăți factorii de risc cardiometabolici, apetitul și greutatea corporală.

Sursele de proteine ​​sănătoase includ carnea de vită, pui, porc și miel, peștele și fructele de mare, somon, păstrăv și creveți. De asemenea oul întreg este o sursă bogată de proteină. Proteina o putem lua și din plante: fasole, leguminoase, quinoa, tempeh și tofu.

Legumele cu frunze verzi sunt o modalitate excelentă de a avea la masă o cantitate scăzută de calorii și o mulțime de substanțe nutritive.

Important este să nu vă fie frică să mâncați si grăsimi. Corpul necesită în continuare grăsimi sănătoase, indiferent de planul alimentar ales. Uleiul de măsline și uleiul de avocado sunt alegeri excelente. Alte grăsimi, cum ar fi untul și uleiul de nucă de cocos, ar trebui utilizate moderat, căci au un conținut ridicat de grăsimi saturate.

VEZI SI: Înlocuitori de zahăr. Îndulcitori naturali și artificiali pe care îi poți folosi în cafea sau ceai sau la prepararea dulciurilor

  1. Faceți exerciții

Exercițiile fizice, deși nu sunt necesare pentru a slăbi, vă pot ajuta să slăbiți mai repede. Ridicarea greutăților are beneficii deosebit de bune.

Dacă ridicarea greutăților nu este o opțiune favorabilă, optați pentru antrenamentele cardio, cum ar fi mersul pe jos, alergarea, mersul cu bicicleta sau înotul.

VEZI SI: Ceaiuri pentru slăbit. Cum să topești rapid grăsimea cu ajutorul acestor băuturi

diete 2020

Cât de rapid poate fi procesul de slăbire

S-ar putea să slăbiți între 2,3-4,5 kilograme, uneori mai mult, în prima săptămână de urmare a unui plan de dietă și apoi să continuați să slăbiți în mod constant. Prima săptămână este, de obicei, o pierdere atât a grăsimii corporale, cât și a greutății apei.

Dacă este prima dată când apelați la o dietă, pierderea în greutate se poate realiza mai rapid. Cu cât trebuie să pierzi mai mult în greutate, cu atât o vei pierde mai repede.

Cu excepția cazului în care medicul dumneavoastră sugerează altceva, pierderea de 1-2 kilograme pe săptămână reprezintă o valoare sigură. Dacă încercați să slăbiți mai repede decât atât, discutați cu medicul dumneavoastră despre un nivel sigur de reducere al caloriilor.

 

 

Intrebarea zilei

Cum vi se par prețurile de pe litoral din acest sezon?

Partenerii Nostri