dieta perricone
Sanatate

Dieta Perricone / Foto: Shutterstock

Ce trebuie să știi despre dieta Perricone: te ajută să slăbești și să ai o piele mai tânără

Dacă vrei să ții o dietă și nu știi pe care să o alegi, iată o variantă de care poate nu ai auzit. Dieta Perricone, dezvoltată de medicul Nicholas Perricone, are un avantaj dublu: pierzi kilograme, dar și pielea va arăta mai bine.

Doctorul Perricone pune mare accent pe scăderea inflamației din corp și spune că alimentele antiinflamatoare, bogate în antioxidanți și acizi grași Omega 3 sunt cele mai bune pentru a garanta o piele tânără și un minus de kilograme.

Cel care a lansat această cură afirmă că se adresează în primul rând femeilor, deoarece dieta are şi un efect anti-aging, aspect de care reprezentatele sexului frumos sunt preocupate.

Citește și: Top șase cele mai eficiente diete din toate timpurile. Cum știi că ai ales un regim care te va ajuta să slăbești cu adevărat

Ce ai voie să mănânci în dieta Perricone

Meniul dietei Perricone include mult somon, bogat în acizi graşi Omega 3, legume cu frunze verzi, câteva sortimente de fructe, dar şi carne slabă.
- pește gras: somon, ton
- carne slabă: curcan, pui
- fructe de mare
- ouă
- fructe: mere, pere, fructe de pădure
- legume: spanac, conopidă, avocado, salată verde, ardei, fasole, linte, năut
- lactate cu conținut redus de grăsimi
- ovăz
- nuci, migdale
- in, semințe de susan, hrișcă, quinoa

Sunt recomandate trei mese și două gustări zilnice, multă apă și ceai verde. Fiecare masă sau gustare ar trebui să aibă proteine, un element care conține carbohidrați și se află pe lista alimentelo permise, dar și acizi grași esențiali din uleiul de măsline sau nuci nesărate. De asemenea, și ciocolata neagră este recomandată, dar cu măsură.
Pentru eficiență sporită, dieta trebuie însoțită de trei antrenamente pe săptămână.

Citește și: Ce trebuie să știi despre dieta Keto. Alimente permise și alimente interzise în timpul acestui regim

Ce nu ai voie să consumi în dieta Perricone

Medicul Perricone susţine că, dacă vei consuma cantităţi importante de alimente care conţin acizi graşi saturaţi sau semisaturaţi, zahăr şi amidon, se produce creşterea nivelului de insulină, ceea ce duce la apariţia unei reacţii inflamatorii ce accelerează și procesul de îmbătrânire.
- grăsimi saturate
- alcool
- pâine
- paste
- zahăr rafinat
- brânză grasă
- carne de vită
- cartofi
- pizza
- orez
- înghețată

Pentru a observa adevărate schimbări, medicul recomandă 28 de zile de dietă, însă se poate face perioadă de încercare de trei zile, cu somon la două dintre mesele zilei. Dacă nu vă place somonul, puteți înlocui cu tofu sau pui, se arată pe site-ul dr. Perricone.

Intrebarea zilei

Sunteți impulsivi când vine vorba de cumpărături sau luați doar strictul necesar?

Partenerii Nostri