fructe si legume 2
Sanatate

21 de fructe si legume care contribuie la hidratarea organismului

Hidratarea este esentiala pentru sanatatea organismului tau. Daca nu ai timp sa consumi zilnic cei 2 litri de apa recomandati, fructele si legumele te pot ajuta sa iti mentii in corp un nivel bun de hidratare.

Conform Popsugar, acestea sunt cele mai bune alimente care te  vor face sa te simti plina de vitalitate: salata verde, castravetii, dovleceii, telina, rosiile, varza rosie, vinetele, ardeii, conopida, pepenele, broccoli, grepfrutul, pepenele galben, piersicile, morcovii, zmeura, ananasul, portocalele, merisoarele, afinele, perele, merele, ciresele si strugurii.

Care este procentul de apa continut de fiecare dintre cele de mai sus:

Pepenele rosu si cel galben, capsunile, grepfrutul:  88% - 92%

Portocalele, merisoarele, zmeura: 87%

Piersicile: 86%

Prunele, afinele: 85%

Merele, perele: 84% apa

Ciresele, strugurii: 81% apa

Bananele: 74%

Salata verde, castravetii: 96% apa

Ridichile, dovleceii, telina: 95%

Rosiile: 94%

Varza: 93% apa

Vinetele, varza rosie, ardeii grasi, conopida, spanacul: 92%

Broccoli: 91%

Morcovii: 87% apa

Mazarea verde, cartofii albi: 79% apa

Mai ales pe timpul verii, cand pietele si supermarketurile sunt pline de fructe proaspete, iti poti prepara salate din ele sau pur si simplu sa le consumi ca gustari intre mese. Cat despre legume, ele sunt excelente in salate, dar le poti pune si in supa.

Intrebarea zilei

Cum vă petreceți prima lună de vară?

Partenerii Nostri